Našimi klienty jsou majitelé malých a středních českých firem, kteří vybudovali svou firmu "od píky". Přesto, že každá firma je založená na své unikátní odbornosti, mohou řešit podobné problémy. Podívejte se, s jakými situacemi se často potýkají šéfové a jak jsme je společně řešili:

Nemohu najít lidi, kteří chtějí dát do firmy srdce.
 
Schopných lidí, kteří hledají práci s cílem seberealizace a kteří navíc opravdu chtějí pracovat, je málo, méně než před deseti či dvaceti lety. Co to pro Vás znamená?
Existují dvě cesty. Buď se s faktem, že nejsou lidi, smíříme a svoji firmu zavřeme nebo pochopíme, jak i v tom malém množství na trhu práce najít ty správné.

 

Podnikám už dlouho a chtěl bych firmu předat nástupci.
 
V současné době je mnoho firem, které řeší generační výměnu. Někdo má potomka, který chce firmu převzít a má k tomu i dané předpoklady. Někdo má potomka a zbožné přání, aby firmu převzal, nicméně potomek buď nechce nebo klient po letech zjistí, že na to nezbytné předpoklady bohužel nemá.  A poslední varianta, někdo si jednoduše musí nástupce najít a vychovat. Ve všech situacích jsme Vám schopni pomoci.

 

Mám pocit, že většina zodpovědnosti ve firmě leží na mně.
 
Každý majitel má zodpovědnost za svoji společnost z hlediska právní, z pozice jednatele, avšak o té zde nemluvíme. Mluvíme o zodpovědnosti za výsledky. O zodpovědnosti lidí v týmu za své posty a za výsledky na svých postech.

 

Pracují všichni jen pro peníze?
 
Ne každý věří, že kromě finanční motivace existuje i nefinanční. Stalo se Vám, že Vám odešel šikovný zaměstnanec, i když jste mu nabídli vyšší finanční ohodnocení? Stalo se Vám, že Vám zaměstnanec řekl, že dnes nezůstane v práci déle, i když mu přesčas zaplatíte? Pak zřejmě nefinanční motivace existuje. Otázka však zní: Jak ji každému najít…?

 

Jsem dobrý šéf?
 
Většina majitelů společností založili svoji firmu buď na odbornosti (projektant, lékárník, stavař, ajťák, strojař, atd.) nebo na svém obchodním talentu. Protože jsou šikovní, mají kolem sebe najednou tým pracovníků a k nám si často přijdou pro zpětnou vazbu, co jako šéfové dělají dobře a co by mohli změnit.   

 

Obchod v mé společnosti nefunguje dle mých představ.
 
Každá společnost má svůj obchod. Ať už aktivní či pasivní. Obchod vždy byl, je a bude dřina. Výsledek je velice hmatatelně vidět, a o to více cítit pokud není. Pokud se nám daří, je to skvělé, pokud ne, je to trápení... Naučit se obchodovat je umění, které ovládají jen ti, kteří pochopili, že se naučit dá a jsou ochotni do toho investovat svůj čas a energii.

 


 

KLIENTI O SPOLUPRÁCI